25 March 2011

result SPM..

________________ . aku tatao na buat intro cmne . help meee ! =.='


23 mac 2011 result SPM kua . finally tamat jugak laa penderitaan mangsa mangsa SPM nih temasok aku yang ta besalah nih tapi still jadik mangse **haihh meraban laa pulak ? 

woott woott 7A 3B ! alhamdulillah result SPM aku okey jugak laa . even ta dapat straight A's , parents aku still happy . abah aku siap buat dialog ''tahniah eaa , ta sia sia abah belikan camera pentax tuu...'' haha kire aku nih da dapat present before result kua . so memang aku ta dapat present lagi laa kan !

congrates kat mmbe mmbe aku yang dapat excellent result . yang lelain pon congrates jugak and please dont give up sebab mayb rezeki korang bukan kt SPM nih okey ? aku na cakap , aku sayang korang sampai bile bile weyy  ='(  macam na nangis siaa bile ingat pasnih mayb susa na jumpe lagi . but no regrets laa sebab lotsa sweet memory yang aku bole simpan dalam pale otak aku nih . sweet memory yang bole buat aku ketawe sampai guleng guleng or even sweet memory yang bole buat aku nangis bederai derai haha . thanks  ! <33 you're the best guys :)

" Friendship often ends in love , but love in friendship - NEVER " 

haa nih penting nih ! terima kasih cikgu cikgu yang banyak bagi ilmu kat aku . lagi satu ta lupe jugak laa segale bebelan tuu semua . aku memang suke denga dorang pet pot pet pot . kadang kadang siap tadah tinge lagi.. sebab no choice ! memang kene denga kutt haha . mintak di halal kn ilmu sampai bile bile yee cikguu **cehh macam ad jee cikgu yang bace blog aku nih ?

okidokiee laa . tuu saje coretan aku sebab ilham aku masih belum mariii na tulih bebanyak . nih ade gamba gamba timu result tuu . tengoq laa muke muke excited budak budak nih dapat result :muahmuahahahahaha !! babaii babaii ~








congrates GUYS ! :D