14 March 2011

by hook or by crook....



awakk awakk !

terima kasih thank youuu shukran xiexie domo arigato nandri gracias :)

sony ericsson K770i . pehh pehh fon nih banyak berjase ouhh dengan aku . da 2 taon aku gune . heishh tapi kn , tetibe jee aku rase cam na beli fon baru . tapi wat mase nih still tade lagi fon idaman . still searching && survey survey . oleh sebab umo die da 2 taon lebih , casing die pon da calar calar da tekopek kopek . kadang kadang na tekan mesej pon cam lambat lambat jee huruf tuu na kua . aku rase die jadik camtuu sebab da banyak kali jatuh kutt . kesian die ! tapi salah aku jugak jatuhkn die hihihihi :) kusut lak
rase . na tuka fon pon kene kusut keee !!?!!?!? pape pon , jasamu dikenang yaww !

haa sbnanye aku nih ad habit 'suke silent fon' . so aku slalu gak laa lambat reply mesej , lambat angkat call . kadang kadang mmbe sakit hati pluss bengang pasal benda nih . memetik kate kate sorang kawan aku ''woii ! call kaw nih macam call PM tao takkkk !'' .
hehehe sowyy laa yee ! sabar itu separuh dari iman kn kn :DD 





youuu youuu !

love like admire suka suki minat WOW :)

whoaaaaaaaa i admire youu khaww khaww punyaaa ! nih lak camera sony alpha 33 . harga rm2000 pluss pluss . aku da pena try gune . beeeeesttt laa ! gamba chantek boleh tahan , ringan pon ringan . sosososo secara rasminye aku  sedang kumpul duit na
memiliki die nih . bile laa agak agak dapat beli =.=' phewwww ~