25 March 2011

accident !

ninooninooo
ouhh tidakk ! aku accident ='(


** kete nih da selamat kat workshop da haihh.. 5 ratt terbang !


first time seumo hidop aku , aku accident kete ! aku yang drive , sorang sorang pulak tuu ! macam na gugur jantung aku nih . hmm biaselaa setiap pagi rutin aku kena hanta adik aku kat skola ssi yang sesak lagi penuh dengan kenderaan tuu .

cerita bermula....

satu hari nih (hari nih laa) aku rase cam ngantok sesangat . tapi tepakse jugak laa hanta dak kecik tuu . pas da hanta die , time aku na susur keluar , aku pandang laa kanan na kompem kan tade kete , tetibe aku TELEPAS BREK ! haihh memang gerak ke depan laa kete aku tuu . then BAMMMM ! aku langga kete depan aku nih . aku langga die dari blakang . so da tentu tentu aku salah **melayang wehh duit aku kena ganti rugi ! tapi nasib baik laa orang tuu cool jee . mayb die nampak tande 'P' tuu . lagi satu pasal kete die kemek sikit jee  . kete aku yang terok ! da settle settle kat tepi sume , aku pon blahh laa dengan pasaan yang gundah gulana chewaahh . alhamdulillah aku slamat :) **nih satu pengalaman yang best untuk diceritakan kepada cucu cicit aku nanti ngehhngehh ! first time kannn !

so pesanan dari aku ; 
''PANDU CERMAT , INGATLAH ORANG YANG TERSAYANG..''
eden memang suke berkempenn yaww ! BABAII !