15 January 2011

capital L && capital P .

alkisaahhhhh.. pejam celik pejam tak celik celik , rupenyee dah 3 bulan aku usha si capital L && si capital P nih blupp blupp ! ((: tamak memang tamak laa nak dua dua tuu , tapi.. pendek kate memang kena dapatkan dua dua nih laa . memula aku try usha si capital L . skali usha jee da dapat ! tuu yang aku suke tuu . senang dapat . i likeeeee kuikuii ;DD  dekat sbulan jugak laa aku dengan si capital L nih . memane aku pegi mesti dengan die . kalau nak bejalan dengan capital L nih , aku sempoi sempoi jee . jalan kaki tak pon naik bas ke tumpang lori ke kan . kalau dengan die aku tabole nak bawak kreta . die tak bagi ! bahaye katenyee . so aku follow jee laa sebab sayangkan nyawe aku . first first tuu memang okey jee . lelame cam bosan pulak ! adeh . haa tuu pasal laa aku beralih arah kat si capital P nih pulak . nak usha si capital P nih memang susa wouuh ! kena step by step . haa disebabkan susah tuu laa sampai skang nih aku still tak dapat dapat capital P nih . frust memang frust ! yelaa , hati nih memang meronta ronta nak kat si capital P nih . tapi tuu laa , susaaah bhaii ! jual mahal konon dengan aku . kaw tunggu jee laa capital P ! bile aku dah dapat kaw nanti , stiap hari aku bawak kaw jalan jalan . dah tak payah nak tumpang bas , lori atau mungkin kapal selam lagi dah . untuk kaw capital P , aku sanggup bawak kreta sendiri walaupun mungkin membahyakan nyawe . **asal peluh peluh nih . aii macam takut jee kak ? =.=' memang bahang makin terase kat sini even speed kipas dah paling maksimum dah . huishhh 17 jan nih laa hari hidup dan mati aku sama ada dapat capital P ke tak . kalau berjaya , hidup . kalau tak berjaya , hope hidup jugak laa kutt . sooo wahai abang  JPJ or kakak JPJ , tunggu aku senin nih ! haa nak test aku sangat kan ? capital P a.k.a lesen P, here i comeeeeeeeeeeeeee bebehh ! ;DD